פלוריסטם – האם הגיע הזמן להתאוששות במניה!

פלוריסטם – PSTI

מחיר המניה של חברת פלוריסטם צנח בבורסת ארה"ב לשפל שנתי חדש 1.04$ ב- 19/01/2017 בעקבות ההודעה המפתיעה על גיוס בסך של 15 מליון דולר, והביאה לסערת רוחות בקרב המשקיעים אשר היו דווקא ממתינים לחדשות טובות בגזרת השותפות ביפן שתביא לעלייה במחיר המניה!

הגיוס בשער 1.225$ ומכירת 12.24 מליון מניות, אבל המשקיעים קיבלו בנוסף אופציה לרכישת 7.46 מליון מניות נוספות בשער 1.40$ מה שיגדיל את הדילול בעתיד, ובנוסף ישמש כתקרת זכוכית בשער 1.40$ אשר בו מחזיקי האופציה יוכלו למכור את המניה בחסר (שורט) בכל רגע נתון בלי פחד כי יש בידיהם תעודת ביטחון חינמית למקרה של קפיצה חזקה במחיר מעל ל 1.40$ שם יוכלו לממש את זכותם ולרכוש מניות בשער 1.40$ גם אם מחיר המניה עולה ל 2$. אבל אם המחיר ימשיך לרדת הם יכולים להתכסות ולגרוף רווחים כל עוד מחיר המניה מתחת לשער השורט אשר פתחו.

מאז הגיוס והצניחה במחיר, המניה דישדשה במשך חודשיים שלמים ליצירת תעלת מחירים אופקית ומוגדרת בין 1.05$ ל 1.20$ בערך עם ירידה משמעמותית במחזורי המסחר. עד יום ששי האחרון, בהפתעה וללא סימנים מוקדמים, בגיבוי מחזור מסחר גבוה במיוחד של 1.1 מליון מניות מול מסחר יומי ממוצע של כ 300 אלף מניות ביום מסחר רגיל, הקפיץ את המחיר מ 1.15$ (שער הסגירה ביום חמישי) עד שער הגבוה היומי 1.27$ וסגירה בשער 1.25$ בסוף יום המסחר של יום ששי.

כמובן שהמחזור הגדול והעליה המפתיעה של 8.7% אחרי תקופת יובש ודשדוש ארוך של כחודשיים ימים הבעירו את הספקולציות בין המשקיעים, האם משהו מתבשל? חייב להיות סיבה שהביאה לתנועה הפתאומית! או שיש זליגת מידע על התקדמות באחת החזיתות.

כמי שעוקב אחרי פלוריסטם כבר שנים רבות, אפשר לחשוב על אלף ואחת סיבות, אבל השנה שהיא השנה אשר אמורה להיות התפנית לחיוב בחיי החברה עם התקדמות משמעותית בניסויים הקליניים, כאשר ניסוי ה CLI יכנס לניסוי קליני חשוב בשלב-III, בנוסף בניסוי ה IC כבר הודעו על סיום גיוס ה- 172 חולים, ומתחילים להתכונן לסיום הניסוי שלב-II ופרסום התוצאות בתחילת שנת 2018, שלא לדבר על הקטליזטור הקרוב ביותר בניסוי ה ARS טיפול בתסמונת קרינה אקוטית אשר מנוהל ע"י ה NIH בארה"ב וממתינים לתוצאות של הקרינה בחיות גדולות אשר אמור להתפרסם באמצע השנה 2017. ניסוי זה יכול להיות אירוע חשוב במיוחד אם יקבלו תוצאות חיוביות בניסוי בחיות גדולות.

NIH מקדמת מחקרים של PLX-R18 לטיפול ARS
המכונים הלאומיים האמריקאים לבריאות (NIH) המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות (NIAID) משלים את ניסויי בחירת המינון עבור PLX-R18 בטיפול בתסמונת קרינה אקוטית (ARS). תוצאות מחקרים אלה, אשר נערכו ומומנו ע"י ה NIAID, נועדו לשמש כבסיס עבור ניסוי עיקרי וסופי בחיות גדולות, אשר יספק את הראיות של יעילות לאישור ה FDA ללא צורך בניסוי בבני אדם. במקרה של אישור מצפים בפלוריסטם להזמנה מארה"ב למוצר המוגמר, לשימוש במקרה של אסון גרעיני.

מבט טכני על הגרף

בתקופת הדשדוש כאשר המחיר נסחר בתעלה אופקית ברורה, רואים את רצועות בולינגר אשר נהפכו לאופקיות לחלוטין והתקרבו אחת לשניה מה שמביא לאגירת מתח בין הרצועות ובד"כ הפריצה לאחד הכיוונים מאופיינת בתנועה חדה בליווי מחזור גבוה, זה בדיוק מה שקרה ביום ששי האחרון, פריצה של רצועת בולינגר העליונה בנוסף לפריצת הממוצע הנע 50 ימים. ומעל לכל רואים את הסטיה החיובית ב RSI אשר התחילה להיות משמעותית בשבועות האחרונים.

psti-03-17-2017
לחץ על הגרף להגדלה

מה הלאה?

איך אפשר לדעת אם הפריצה אמיתית או תוצאה של מהלך חד יומי? הנר הבא ביום שני אמור להיות נר המשכיות אשר יאשר את הפריצה ויקבע שיאים יומיים הולכים ועולים, כאשר היעד הבא הוא סגירת הגאפ שנוצר ביום הגיוס ונגיעה בקו ה 1.35$ לפחות. אבל אם לא יצליחו השוורים לעשות זאת אפשר לצפות לתיקון חוזר כלפי מטה לבדיקה נוספת לקו העליון של התעלה האופקית באיזור 1.17$ עד 1.20$, שם ימתינו הקונים לאיסוף כל היצע בשוק מה שיביא שוב למהלך עולה חדש ככל שהולכים ומתקרבים לאמצע השנה ולמועד פרסום התוצאות בניסוי ה ARS.

גילוי נאות: הכותב נמצא בפוזיציה לונג במניה המוזכרת בכתבה

הצטרף למשפחת ביוהולדר – הרשם וקבל כניסה חופשית לפורומים הפתוחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.